שאלות נפוצות

1. מי בעל האתר ומהו האתר הזה בכלל?

שלום שמי אוז'לבו ערן אני בן 46 נשוי ואב ל- 3 בנות חמודות

בבעלותי 2 אתרים " צילום ראשון - מתנות שזוכרים לאורך זמן "  ו- " C.P.Studio פתרונות מתוג והדפסה "

מטרת אתר זה הוא לתת אפשרות לקנייה אונליין קלה ונוחה לך הגננת ולכל מי שחפץ במתנות מיתוג אישי מעוצבות,
ערכות אומנות, שילוט וערכות נושא לגני הילדים, שירותי גרפיקה לגן. 

                                                                        תהיו איתי בקשר ואשמח לתת לכם שירות טוב איכותי ומהנה 

                                                                                                                בברכה

                                                                                                             ערן אוז'לבו

2. למה כדאי לבצע קניה באתר?

ביצוע הזמנת מוצרים באתר קלה וידידותית, לא צריך לצאת מהבית ולסחוב את הקניות, אין תורים ואין הגבלת זמן.
ניתן לשבת בכל שעה של היום ברוגע ונינוחות ולחפש את המוצר המותאם עבורכם. 
ניתן לצפות במוצר המבוקש ולראות את המוצרים הקשורים אליו, אולי הם יכולים לעניין אתכם?!
וכמובן, אם נתקלתם בשאלה? אתם מתלבטים? רוצים לקבל טיפים?
תמיד תוכלי לפנות אלינו info@tzilum1.co.il .

3. מאיזה מחיר אתם מבצעים הזמנה?

אנו מבצעים הזמנה מכל סכום שהוא אך יש הגבלת כמות מינימום של 10 יח' למוצר.

כמובן ששתותאם תמונה שונה לכל יח' מוצר מחר שהפריטים הנם מתנות אישיות. 

ייתכן ומוצרים שונים המופיעים באתר ימכרו בכמות מינימלית אחרת אך אז יצויין דבר זה בעמוד המוצר.

4. כיצד עושים הזמנה?

ההזמנה נעשית דרך הרשמה לאתר, כניסה למוצר הרצוי, לחיצה על רכישה, עדכון כמות, עדכון סוג המשלוח, במידה והנך מעוניינ/ת להמשך קניה באתר לחצ/י המשך קניה במידה ולא יש ללחוץ על "לקופה וסיום הזמנה". כאן יש למלא את פרטייך האישיים וכתובת המשלוח, לבחור את סוג אפשרות התשלום, במידה וישנם הערות או הוראות מיוחדות יש לרשום אותן בקוביית הערות לסיום ההזמנה לחצ/י על "אישור וסיום הזמנה".

 

5. האם אני יכול/ה להוסיף תמונה וגם כיתוב או רק כיתוב?

כן, כמובן. המתנות בברירת מחדל מגיעות עם מקום לשתילת תמונה אך אם ברצונך שיופיע רק כיתוב שם או הקדשה תוכל/י לרשום בהערות את הכיתוב / הקדשה הרצויים ואנו נעתיק אותו כמו שהוא.

6. איך אני יודע/ת שההזמנה בטיפול?

לאחר שההזמנה נשלחה אלינו, היא מועברת למחלקה האחראית על הטיפול בהזמנות. מחלקה זו תיצור עימך קשר תוך 24 שעות ותתאם איתך את פרטי ההזמנה.

7. כיצד אני מקבל חשבונית מס/קבלה עבור הרכישה?

כאשר הסחורה מגיעה אליך, מצורפת לה חשבונית מס קבלה.
אם ברצונך לקבל את החשבונית במייל, אנא ציין/י זאת בשעת ההזמנה

8. האם אפשר לבצע הזמנה באמצעות הטלפון?

בהחלט כן, ניתן ליצור קשר עם מוקד ההזמנות שלנו ולבצע עסקה טלפונית,

אך תמיד עדיף לבצע עסקה באתר, הזמנה כזאת גם יותר בטוחה וגם יותר פרקטית.

9. האם ניתן לשלם בתשלומים?

כן, אנו מאפשרים ללקוחותיו לשלם בעסקת תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה החל מסכום של 650 ש"ח ועד 3 תשלום לכל היותר.

10. האם ניתן לבטל עסקה או להחזיר מוצר?

במידה ותרצו לבטל עסקה אנא פנו לשירות הלקוחות בהקדם האפשרי והודיעו על רצונכם לבטל את ההזמנה, טרם יצאה העבודה להדפסה.
לא ניתן להחזיר מוצרים מודפסים, מאחר והמוצרים הנמכרים באתר, הנם בגדר "מוצר מותאם אישית" והכל בהתאם לתנאים ועל פי החוק להגנת הצרכן.

11. איך אפשר ליצור אתכם קשר?

לנוחיותכם שירות הלקוחות שלנו זמין עבורכם בימי א-ה בין השעות 8:00-17:00
בטלפון – 052-8584440
פקס – 153-77-5360557
באתר – בעמוד הצור קשר
במייל – info@tzilum1.co.il